GARANCIA, JÓTÁLLÁS
A Mobil Royal oldalán kínált készülékek gyári dobozosak, gyárilag kártyafüggetlenek és a gyártó által a dobozba csomagolt tartozékokkal kerülnek értékesítésre. A gyártó által adott tartozékok az egyes értékesítési területtől függően változhatnak!
Gyártói garancia - Minden gyári tartozék, magyar nyelv. Aktuális készletről érdeklődjön!
A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. Lehet 1 év teljes körű vagy 2 év teljes körű. Termékeinkre a mindenkori hatályos jogszabályok és vonatkozó rendeletek szerint vállalunk jótállást. A garanciális ügyintézést mi végezzük ezért hozzánk kell visszajuttatni a meghibásodott készüléket.
A javítási igényt telefonon kérjük bejelenteni. Diszpécserünk tájékoztatja minden esetben vevőinket a további teendőkről. Budapesti és vidéki ügyfelek esetében egyaránt postai küldeményként küldhetik el számunkra a hibás készülékeket.
A jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, példányával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy gondosan őrizze meg. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
A meghibásodott készülékek javítását szakszervíz végzi. A szakszervíz a javítás határidejéről a törvényben foglaltak szerint köteles eljárni. A javítás időtartamára csere készüléket nem biztosítunk! A javításhoz csak új alkatrész használható fel. A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenheti.
Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem hardver eredetű (helytelen kezelés, vírus okozta), úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel.
A szavatosság és jótállás szabályairól szóló 1999/44/EK irányelv (új Ptk) az irányadó
Amennyiben nem a rendelésnek megfelelő vagy hibás terméket kapott, és ezt az átvétel után azonnal e-mailben vagy bármelyik elérhetőségünkön jelzi felénk, mi igyekszünk a törvényben foglaltaknál a vevőre nézve egy kedvezőbb megoldást kínálni. Ez egyedi elbírálás függvénye, erre az eladónak a törvény lehetőséget biztosít.
A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, melyek a karbantartás hiányából, illetéktelen beavatkozásból, változtatásokból, rongálásból vagy illetéktelenül végzett javításokból erednek.
A jótállás nem terjed ki, többek között, a további hibákra vagy károkra:
- A Termék rendeltetésének nem megfelelő illetve nem szokásos használatából eredő meghibásodásokra és károkra;
- A helytelen használatból, balesetből vagy hanyagságból eredő meghibásodásokra és károkra és a nem kompatibilis eszközökhöz történő rákötés esetén;
- A helytelen kipróbálásból, használatból, karbantartásból, üzembe helyezésből, módosításból, jogosulatlan vagy módosított, illetve megváltoztatott szoftver-alkalmazásból eredő hibákra vagy károkra;
- Azokra a Termékekre, amelyeket, a teljesítményüket károsan befolyásoló módon szereltek szét és javítottak meg, illetve oly módon, amely nem teszi lehetővé a készülék megfelelő vizsgálatát és bármilyen jótállási igény igazolását, kivéve, ha javítás a Gyártó szakszervizében történt;
- Nedvesség, folyadék vagy ráöntött élelmiszer következtében jelentkező hibákra és károkra;
- A rendeltetésszerű használat során bekövetkező karcolásokra vagy egyéb károsodásokra a készülék felületén,
- A rendszeres karbantartás vagy a rendeltetésszerű használat során elkopott alkatrészekre.
- Ezért kérjük, figyelmesen olvasson el, minden a garancia érvényesítéséhez, és a termék használatához kapcsolódó útmutatót
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Szállító felhívja a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet