SZERVIZ/GARANCIÁLIS JAVÍTÁS

A javítási igényt telefonon kérjük bejelenteni a lenti szerviz vonal számon. Diszpécserünk tájékoztatja minden esetben vevőinket a további teendőkről. Budapesti és vidéki ügyfelek esetében egyaránt postai küldeményként küldhetik el számunkra a hibás készülékeket.

1. Bolti garancia esetén

Szerviz vonal:  +36 20 992 3530 (Hétfő-péntek: 10-17 óra között)

Garanciális készülékét postai utánvéttel tudja elküldeni nekünk az alábbi címre: 1239 Budapest, Vadevezős utca 27. - Royal Mobil Group Kft. részére címezve.

A postai utánvéttel leadott készülékét garanciális javítás után, díjmentesen küldjük vissza az Ön által megadott szállítási címre

Postai utánvéttel feladott csomagokhoz fontos mellékelni az alábbiakat

  • Számla fénymásolata
  • Garancialevél (eredeti példány)
  • Minden gyári tartozék, doboz
  • Pontos hibaleírás
  • Vásárló elérhetősége

A készülékek javítási idejét befolyásolni nem tudjuk, központi szakszerviz végzi.

Minden esetben törekszünk a legrövidebb időn belül szervizelni készülékét.

2. Gyári Garancia esetén

Gyártói szakszervizhez kell fordulni!

Menü

Beállítások

Kattintson a további termékekhez.
Nem találtunk terméket.

Megosztás