SZERVIZ/GARANCIÁLIS JAVÍTÁS
A javítási igényt telefonon kérjük bejelenteni a lenti szerviz vonal számon. Diszpécserünk tájékoztatja minden esetben vevőinket a további teendőkről. Budapesti és vidéki ügyfelek esetében egyaránt postai küldeményként küldhetik el számunkra a hibás készülékeket.
1. Bolti garancia esetén
Szerviz vonal: +36 20 992 3530 (Hétfő-péntek: 10-17 óra között)
Garanciális készülékét postai utánvéttel tudja elküldeni nekünk az alábbi címre: 1239 Budapest, Vadevezős utca 27. - Royal Mobil Group Kft. részére címezve.
A postai utánvéttel leadott készülékét garanciális javítás után, díjmentesen küldjük vissza az Ön által megadott szállítási címre
Postai utánvéttel feladott csomagokhoz fontos mellékelni az alábbiakat
- Számla fénymásolata
- Garancialevél (eredeti példány)
- Minden gyári tartozék, doboz
- Pontos hibaleírás
- Vásárló elérhetősége
A készülékek javítási idejét befolyásolni nem tudjuk, központi szakszerviz végzi.
Minden esetben törekszünk a legrövidebb időn belül szervizelni készülékét.
2. Gyári Garancia esetén
Gyártói szakszervizhez kell fordulni!